Markedsføringspolitik


Vores mission er, at voksne mennesker mødes og underholdes i glade og trygge rammer.

Alkoholholdige drikkevarer indgår som en del af vores forretningskoncept. Vi mener, at det at drikke alkohol er en del af det sociale liv og den gode fest. Da festen og den gode oplevelse er det, vi sælger, vil markedsføring af alkohol ikke være det dominerende indhold og vil maksimalt udgøre 20 % af det visuelle indtryk på plakater eller lign.

Vores markedsføring må ikke give indtryk af, at:

* Indtagelse af alkoholholdige drikkevarer øger den seksuelle tiltrækning
* Vi accepterer eller støtter, at der drikkes overdrevent og uansvarligt
* Vi mener, at beruselse er noget positivt.
* Indtagelse af alkoholholdige drikkevarer er en nødvendighed for social accept eller seksuel succes
* En adfærd, hvor der drikkes meget eller hurtigt, er attraktiv eller passende

Vi vil ikke markedsføre:

* Konkurrencer som kræver, at store mængder alkohol skal indtages på kort tid
* Særlige fordelagtige tilbud ved køb af over fem genstande på én gang
* Hård alkohol hvor prisparameteret er den væsentligste del af markedsføringen og hvor det giver driftsmæssige konsekvenser
* Direkte på skoler, uddannelsesinstitutioner og lign.

Vi vil på vores hjemmesider sikre, at:

* Vi får en bekræftelse på, at brugeren er over 18 år
* 16-års fester markedsføres separat fra andre aktiviteter på vores hjemmesider
NOX Network ApS  |   Friis Hansens Vej 5  |   7100  Vejle  |   7586 3750   |   ngyldenberg@noxnetwork.dk